loading...
انواع بازی ها در اینجا برای شما
hooman بازدید : 193 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (1)

http://androidkade.com/wp-content/uploads/2013/11/142.jpg

سلام به همه شما بعد از یه مدت خیلی زیاد دوبارهبرگشتم تا براتون مطلب بزارم.این بازی خیلی باحال که برای اندروید منتظر شده رو حتما در ادامه مطلب دان کنید.

توضیحات:وارد یک دنیای زیرزمینی و تاریک شوید و با کنترل گرانش زمین به بازی بپردازید. naught 2 یک بازی فوق العاده زیبای ماجرایی با داستان غنی می باشد که بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. در نسخه دوم این بازی شاهد جهانی وسیع تر با جزئیات بیشتر و دقیق تر می باشیم. کنترل بازی را می توانید از دو طریق دکمه های مجازی و شتاب سنج به دست بگیرید. در این نسخه مهارت های جدیدی مانند: غواصی، روش جدید مبارزه با هیولا، پریدن و معماهای چالش برانگیز قرار گرفته است.

hooman بازدید : 408 شنبه 26 اسفند 1391 نظرات (1)

 

سلام چطورید برای این بخش بازی بسیار بسیار جالب play tennis رو برای اندروید۲.۱به بالا گذاشتم. این بازی سه بعدی هست و گرافیک خوبی هم داره. شما باید با انگشتتون راکت تنیس رو به سمت توب هدایت کنید و به توب ضربه بزنید. این بازی شامل۱۲ تا تیمه و بازی در زمین چمن و زمین خاکی انجام میشه. برید در ادامه مطلب و اونو از گیم فور یو ۶ دانلود کنید.
hooman بازدید : 449 دوشنبه 07 اسفند 1391 نظرات (1)

سلام شركت ميكروسافت چند وقتي هست كه ويندوز ۸ رو به بازار عرضه كرده. حالا شما كاربران اندرويد۲.۱ به بالا ميتونيد اون فضاي زيباي ويندوز ۸ رو روي گوشي تون بزاريد اين يه تم نيست چون خيلي بيتر از تم عمل ميكنه.اري شما ميتونيد تجربه ي داشتن ويندوز۸ رو روي گوشي يا تبلتتون تجربه كنيد. همون طور كه گفتم اين برنامه مال اندرويد۲.۱ به بالاست بريد در ادامه مطلب و اونو از گيم فور يو۶ دانلود كنيد.

hooman بازدید : 185 پنجشنبه 03 اسفند 1391 نظرات (0)

اين بار برنامه بسيار بسيار با حالي رو براتون گذاشتم كه كيف مي كنيد. با اين برنامه با خيال راحت تو خيابون سرتون تو موبايل باشه. چون اين برنامه با استفاده از دوربين موبايلتون هرچيزي رو كه پشت موبايل هست رو روي صفحه ي نمايش نشون ميده مثل يه صفحه ي شفاف. اين برنامه براي اندرويد۲.۲ به بالا هست بريد در ادامه مطلب و اونو از گيم فور يو۶ دانلود كنيد.

hooman بازدید : 387 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

تا حالا شده که یه بچه خیلی گریه کنه یا رو اعصابتون باشه. قطعا شده. خوب ما یه راه چاره براش داریم.  برنامه پلیس ۱۱۰ . با این برنامه شما میتونید. به بچه نشون بدید  مثلا به پلیس زنگ زدید بعدش این برنامه ور میداره و میگه الو پلیس ۱۱۰ بفرمایید بعد شما میگید سلام خسته نباشید. بعد که برنامه جوابتونو داد بهش بگین یه مشکلی دارید اون میگه چه مشکلی و بعد شما میگید بچمون فضوله یا...........  بعد برنامه میگی تا۱۰ دقیقه دیگه میایم میبریمش.... این در اصل به اهنگه از قبل برنامه ریزی شدس پس برای همه ی گوشی هاست چه دکمه ای چه لمسی.... برید در ادامه مطلب و اونو دانلود کنید.

توجه ما فقط برای شوخی یا ساکت کردن بچه این برنامه رو گزاشتیم

hooman بازدید : 213 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

اين دفعه بازي سرگرم كننده و گرافيكي تمپل ران ولي نسخه ي دومش رو براتون گذاشتم. اين بازي يكي از بازي هايي بوده كه بش ترين دانلود رو داشته و توجه گيمر هاي زيادي رو به خودش جلب كرده . شما بايد تو اين بازي از مسير هاي معين پر پيچ و خم و با مانع هاي زياد عبور كنيد.اين بازي براي اندرويد۲.۱ به بالا ساخته شده و گرافيك عالي داره. بريد در ادامه مطلب و اونو از گيم فور يو۶ دانلود كنيد.

hooman بازدید : 427 سه شنبه 24 بهمن 1391 نظرات (0)

Chicken Invaders 2 - مرغ های مهاجم 2 بازی هیجانی آندروید

اين بازي زيبا و سرگرم كننده و خوش كيفيت كه بيش تر براي كامپيوتر مي اومد . حالا اين بازي براي اندرويد۲.۳ به بالا اومده. شما بايد تو اين بازي از طرف كره ي زمين مرغ ها رو توي فضا بكشيد و با غول هاي مرغي بجنگيد. توي اين بازي تير هاي زيادي مثل ليزري و معمولي و .... خواهيد گرفت و به سيارات مختلفي خواهيد رفت . بريد در ادامه مطلب و اونو از گيم فور يو۶ دانلود كنيد.

hooman بازدید : 332 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

سلام براي اين قسمت برنامه پر طرفدار بازار رو براتون گذاشتم شما با اين برنامه ميتونيد به بهترين بازي ها و نرم افزار هاي اندرويد دست پيدا كنيد و اونا رو دانلود كنيد اين بازاري كه من گذاشتم جديد ترين نسخه ي بازار تا به امروزه. و  اين بازار امكانات زياد تري نسبت به قبل پيدا كرده . بريد در ادامه مطلب و اونو از گيم فور يو۶ دانلود كنيد. و ازش لذت ببريد.

 

hooman بازدید : 141 چهارشنبه 18 بهمن 1391 نظرات (0)

سلام سلام سلام اين بار  ميخوام بازي زيباي پيپر تاس رو بزارم. اين بازي براي اندرويد ۲.۱ به بالا هستش و شما در اون بايد كاغذ مچاله شده رو توي سطل بندازيد. اين بازي در سه حالت اسان كه فاصله ي كاغذ تا سطل كمه و متوسط كه فاصله متوسطه و سخت كه فاصله خيلي زياده طراحي شده. بريد در ادامه مطلب هم از گيم فور يو۶  دانلودش كنيد و هم عكساشو ببينيد.

hooman بازدید : 260 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

بازي بولينگ يكي از پر طرفدار ترين بازي ها در دنياست. اين دفعه اين بازي با گرافيك بالا و سه بعدي در اختيار كاربران اندرويد۲.۱ به بالا قرار گرفته در اين بازي توپ هاي زيادي نيز هست و به شما اين اجازه رو ميده كه در فضا هاي مختلف بازي كنيد ديگه بولينگ نيازي به توضيح نداره پس بريد در ادامه مطلب و اين بازي رو از گيم فور يو۶ دانلود كنيد.

hooman بازدید : 234 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

شماره چهارم بازی اکشن ، ۳ بعدی و گرافیکی جنگاوری مدرن با عنوان “ساعت صفر” توسط شرکت گیم لافت با جزئیات بیشتر در گرافیک و صدا گذاری بهتر بار دیگر برای سیستم عامل اندروید۲.۳ به بالا عرضه شده است. در این شماره از بازی نبرد های مختلفی در سراسر دنیا از آنتاریکا گرفته تا بارسلونا را با سیستم حرکتی جدید آن در شرایطی تجربه خواهید کرد که گرافیک بازی به گفته سازنده دست کمی از بازی های کنسولی ندارد!

 

درباره ما
Profile Pic
سلام من هومن هستم اینجا میتوانید بازی های زیاد و کمیابی برای اندروید ای او اس پی اس پی.... پیدا کنید بابا نا مردا یه نظر بدید این مطلبها هر کدوم 23 تا رو بازدید دارن.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 6,110
  • بازدید کلی : 51,274
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم
    ویکیواخبار

    گوگل پلاس