loading...
انواع بازی ها در اینجا برای شما
hooman بازدید : 601 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

امروز ميخوام بازي فوق العاده و بسيار بسيار بسيار زيباي انيمال تايكون۲ رو براتون بزارم. اين بازي در باره ي مديريت باغ وحش است . شما در اين بازي ميتوانيد يك باغ وحش افتتاح نشده را با امكاناتي مثل حيوانات زياد و نگهداري حيوانات در زمين هاي زياد گذاشتن كارگر براي راحت تر كردن خود و گذاشتن بستني فروشي و.......تبديل به باغ وحشي بسيار بزرگ كنيد. اين بازي براي جاوا لمسي۲۴۰در۳۲۰ هست بريد در ادامه مطلب و اونو دانلود كنيد. 

hooman بازدید : 387 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

تا حالا شده که یه بچه خیلی گریه کنه یا رو اعصابتون باشه. قطعا شده. خوب ما یه راه چاره براش داریم.  برنامه پلیس ۱۱۰ . با این برنامه شما میتونید. به بچه نشون بدید  مثلا به پلیس زنگ زدید بعدش این برنامه ور میداره و میگه الو پلیس ۱۱۰ بفرمایید بعد شما میگید سلام خسته نباشید. بعد که برنامه جوابتونو داد بهش بگین یه مشکلی دارید اون میگه چه مشکلی و بعد شما میگید بچمون فضوله یا...........  بعد برنامه میگی تا۱۰ دقیقه دیگه میایم میبریمش.... این در اصل به اهنگه از قبل برنامه ریزی شدس پس برای همه ی گوشی هاست چه دکمه ای چه لمسی.... برید در ادامه مطلب و اونو دانلود کنید.

توجه ما فقط برای شوخی یا ساکت کردن بچه این برنامه رو گزاشتیم

hooman بازدید : 259 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

                                                                                          سلام امروز میخوام نرم افزار جالب خط کش رو برای جاوا بزارم . این نرمافزار همونطور که از اسمش معلومه یه خط کشه که توی موبایلتونه و با استفاده از اون در هر جایی که هستید. میتونید اندازه گیری کنید. تازه این خط کش دارای قابلیت فشرده سازی هم داره.و واحدش هم سانتي متر و دسي متره  برید در ادامه مطلب و اونو از گیم فور یو۶ دانلود کنید.

hooman بازدید : 395 شنبه 07 بهمن 1391 نظرات (0)

سلام امروز ميخوام بازي رو براي دانلود بزارم كه بسيار زيباست. اين بازي شامل شكار گوزن ماهيگيري حرفه اي شكار پرنده شكار بوقلمون و شتر مرغ و ....... كه با شكار هر كدوم پولي ميگيريدو بااون ميتونيد لباس يا اسلحه يا فشنگ براي خودتون بخريد. اين بازي براي جاوا لمسي هست و روي ۳۲۰ در ۲۴۰ به بالا عمل ميكنه.و گرافيك خيلي خوبي هم داره. بريد ادامه مطلب و اونو دانلود كنيد.

hooman بازدید : 536 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (0)

سلام امروز ميخوام بازي بسيار بسيار زيباي اسفالت۶ رو براي جوا لمسي ۳۲۰در۲۴۰بهتون معرفي كنم اين بازي بيش از ۲۰ ماشين و امكانات اسپرت كردن و تنظيمات در ماشين و مراحل مختلف در شهر هاي مختلف و پول گرفتن از مسابقات رو داراست تازه موتور هم داره اين بازي فقط براي جاوا لمسي يا تاچ اسكرين هستش بهتون توصيه ميكنم در ادامه مطلب از  گيم فور يو۶ اونو دانلود كنيد.

hooman بازدید : 4014 جمعه 29 دی 1391 نظرات (0)

سلام سلام سلام به كاربران جاوا لمسي بازي فروت نينجا كه نسخه ي اصلي و لمسي هيچ وقت براي جاوا نبود اين بار همين بازي براي جاوا لمسي اماده ي دانلوده اين بازي تقريبا مثل نسخه هاي اندرويده و گوشي هايي كه اين بازي روي اونا تست ميشن كربي۱ به بالا ويو۵۲۵ به بالا و بقيه ي گوشي هاي لمسي جاوا بريد ادامه مطلب و اونو به صورت لينك مستقيم دانلود كنيد عكساشم در ادامه مطلب هست.

hooman بازدید : 165 جمعه 22 دی 1391 نظرات (0)

نسخه جدید از UC Browser ، مرورگری قدرتمند و فوق العاده که امکان وبگردی پر سرعت را با بسیاری قابلیت ها در اختیار شما قرار میدهد .
 
UC Browser امکانات و ویژگی های زیادی را در خود جای داده است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
 
- پشتیبانی از زبان فارسی
- مدیریت دانلود
- امکان جستجوی مستقیم در موتورهای جستجو
-  دارای کلید های میانبر
- دارا بودن دو حالت کار با موس و کیبورد
- امکان یه اشتراک گذاری صفحات با SMS
- سرعت بالای بارگذاری صفحات
- دانلود آفلاین
- نمایش انیمیشن و تصاویر متحرک
- ذخیره بوک مارک به صورت آنلاین و قابل بازیابى مجدد
- و قابلیت های زیاد دیگر مانند ذخیره صفحات و …

 

hooman بازدید : 234 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

بازی فکری شرکت EA Mobile بنام SimCity که در آن شما در نقش شهردار یک شهر صنعتی بزرگ باید هم تعداد جمعیت را در زیر نظر داشته باشید و در هر مرحله با مدت زمانی محدود به حدی برسانید و هم امکنات رفاحی آنها را تامین کنید و برای آنها کار پیدا کنید.اين بازي براي جاوا هستش و روي لمسي هم ميخوره.


 

hooman بازدید : 187 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

MarbleMadness.Java.Game.www.MihanDownload.com.jpg

یکی از بازی های جدید منتشر شده برای گوشی های موبایل بازی بسیار زیبای MarbleMadness می باشد.این بازی دارای گرافیکی خوب و محیط سرگرم کننده ای می باشد که برای گوشی های دارای شتاب سنج ساخته شده است.رزولوشن های پشتیبانی شده توسط این بازی رزولوشن های 128x160 ، 176x220 ، 240x320 می باشد و با فرمت جاوا ارائه شده است.هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را دریافت نمایید.
hooman بازدید : 347 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

Russian_Fishing.jpgماهیگیری یکی از فعالیت هایی است که اغلب پر هزینه و در همه مکان ها امکان پذیر نیست .بازی ماهیگیری روسیه ای از کمپانی Herocraft می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و  شما را جذب یک گردش 9 مرحله ای  کند.این بازی بر روی اکثر گوشی هایی که دارای پلتفرم جاوا می باشند قابل اجراست.دانلود در ادامه مطلب...

hooman بازدید : 173 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

Chicken_KICK_IN.jpgبازی  Chiken Kickin یک بازی بسیار مفرح برای گوشی های جاوا است.در این بازی شما می بایست با ضربات خود مرغ ها را درون ظرف غذا بیندازید و بسته به شدت ضربات شما ممکن است مرغ نگون بخت در کندو زنبور و یا بشکه آب گرفتار شود.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....

درباره ما
Profile Pic
سلام من هومن هستم اینجا میتوانید بازی های زیاد و کمیابی برای اندروید ای او اس پی اس پی.... پیدا کنید بابا نا مردا یه نظر بدید این مطلبها هر کدوم 23 تا رو بازدید دارن.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی را بیشتر دوست دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 6,119
  • بازدید کلی : 51,283
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم
    ویکیواخبار

    گوگل پلاس